Kierownica bardziej turystyczna

Wszystkie tematy o naszych motocyklach które nie pasują do kategorii niżej
Awatar użytkownika
Wieslaw730
Posty: 207
Rejestracja: 12 stycznia 2013, 15:48
Lokalizacja: Rzeszów

Postautor: Wieslaw730 » 14 listopada 2014, 16:48

Nie mam info o kosztach ani linkach czy są seryjne bo takiego xx już kupiłem ale zamierzam go sprzedać :-( a więc być może kierownica mi zostanie na chanel
Awatar użytkownika
Krecha
Posty: 241
Rejestracja: 31 maja 2012, 21:57
Lokalizacja: ze wsi

Postautor: Krecha » 16 listopada 2014, 18:36

Awatar użytkownika
Wieslaw730
Posty: 207
Rejestracja: 12 stycznia 2013, 15:48
Lokalizacja: Rzeszów

Postautor: Wieslaw730 » 16 listopada 2014, 19:25

Coś podobnego tylko moja trochę wyższa :mrgreen:
Ale cena :shock:
Awatar użytkownika
bolo
Posty: 254
Rejestracja: 23 sierpnia 2014, 09:26
Lokalizacja: Chrzanów

Postautor: bolo » 17 listopada 2014, 21:14

Wiesiek ciekaw jestem czy nadal chcesz się zamienić na kierownicę hehehehe
Pozdrawiam
...co mi tam świat...
Awatar użytkownika
zyga
Posty: 320
Rejestracja: 13 kwietnia 2011, 22:51
Lokalizacja: Brzesko

Re: Kierownica bardziej turystyczna

Postautor: zyga » 28 listopada 2018, 17:07

Ma ktos z was taka kierownice :

https://www.spoxxter.de/lsl-tour-match- ... gJgJ_D_BwE

ona jest chyba wyzsza niz kierownice od V-teca
Awatar użytkownika
golob
Posty: 32
Rejestracja: 01 marca 2016, 20:55
Lokalizacja: nidzica

Re: Kierownica bardziej turystyczna

Postautor: golob » 28 listopada 2018, 22:24

Witam ja posiadam taką kiere
artur
Awatar użytkownika
zyga
Posty: 320
Rejestracja: 13 kwietnia 2011, 22:51
Lokalizacja: Brzesko

Re: Kierownica bardziej turystyczna

Postautor: zyga » 29 listopada 2018, 07:24

i jak ? duzo wygodniej?
trzeba zmieniac przewody na dluzsze?
Awatar użytkownika
konrad1f
Posty: 25
Rejestracja: 06 stycznia 2019, 21:03
Lokalizacja: Poznań

Re: Kierownica bardziej turystyczna

Postautor: konrad1f » 21 marca 2019, 18:14

jako, że sam jestem na etapie zmiany kierownicy na turystyczną to dzielę się informacjami, które niektórym mogą się przydać
linki gazu (wersja na wtrysku '99->)
wymiary oryginalne:
linka A (otwierająca) - długość (mierzone od płaszczyzny baryłek) 775mm, skok 130mm
linka B (zamykająca) - długość 755, skok 110mm
osobiście będę przedłużał o ok. 120mm korzystając z dłuższych linek innych modeli hondy
dla informacji w Larssonie dysponują linkami o 60mm dłuższymi niż fabryczne - nazywają się "superbike"(wymiar rzeczywisty -zmierzono w sklepie, na stronie podają 45mm, natomiast skok różni się o 2-3mm ale to akurat można zniwelować regulacją i w tej różnicy może zawierać się błąd pomiarowy ;))

co do przewodu sprzęgłowego - z natury zmierzyłem oryginał ok. 1175mm
przewody hamulcowe łączące pompę ręczną z przednimi zaciskami to ok. 750mm oraz łącznik ok. 650mm

edit
dorabiając dłuższe linki gazu można posłużyć się linkami od np.:
vfr800 - wymiary:
linka A (otwierająca) - długość 965mm, skok 85mm
linka B (zamykająca) - długość 990mm, skok 110mm
cb750sevenfifty - wymiary:
linka A (otwierająca) - długość 1055mm, skok 120mm
linka B (zamykająca) - długość 1070, skok 115mm
Awatar użytkownika
konrad1f
Posty: 25
Rejestracja: 06 stycznia 2019, 21:03
Lokalizacja: Poznań

Re: Kierownica bardziej turystyczna

Postautor: konrad1f » 13 kwietnia 2019, 01:23

tak to na razie wygląda

Obrazek

Obrazek

Wróć do „Dyskusje Ogólne o CBR 1100 XX”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość