Strona 25 z 25

Re: Co po XX-sie ?

: 10 października 2018, 15:13
autor: Niebieski
Ja zmieniłem kierę na tą typu "rowerowego" LSL, pozycja dużo lepsza, przepaść, ale też prędkości zmalały przy tej pozycji do około 160-180, wieje mocno. Wystarczy jednak tylko trochę się schylić jak poprzednia pozycja i dalej ponad 200 śmiało lecisz z plecaczkiem i kuframi. Może wygląd nie porywa, ale dalej mam Xa, możliwość ganiania a jak chcę, to wyprostuję plecy i mam wygodną pozycję :-)

Re: Co po XX-sie ?

: 10 października 2018, 18:39
autor: Salem
Wracając do CBF 1000.Przejechałem się nią ok.30 km.,więc ciężko mi cokolwiek więcej o niej napisać,tym bardziej że za specjalnie jej nie wykręcałem,to nie był mój motocykl.Reasumując;jeżeli zależy Ci tylko na poprawie wygody to jak najbardziej,ale jeżeli lubisz jeździć dynamicznie,to niestety przesiadając się na CBF-a będziesz odrobinę rozczarowany, zdecydowanie Iks ma większego trepa.Dlatego myślę abyś spróbował podwyższyć kierę jak to zrobił Niebieski,albo najlepiej przejedź się Iksem z taką kierownicą,może akurat spełni Twoje oczekiwania względem osiągów i wygody.

Re: Co po XX-sie ?

: 10 października 2018, 18:46
autor: Salem
Ew.zostaje Ci jeszcze FJR 1300,ale o ten motocykl to musisz zapytać emila bo o ile się nie mylę to on nim jeździ i na pewno sporo o nim wie( jak zresztą o Iksie również)

Re: Co po XX-sie ?

: 10 października 2018, 19:08
autor: arkadiusz
:-D wszystko zależy od prędkości przelotowych ;fjr zajebisty,wygodny sprzęt ale kardan mocno opóźnia start spod świateł,v strom i varadero to raczej do 160 bo później spalanie okrutne ,reasumując xx podnieść kiere o 3cm pozycja o niebo lepsza ,moc nadal jest i ręce wyrywa :-D

Re: Co po XX-sie ?

: 11 października 2018, 05:57
autor: Arturo
arkadiusz a powiedz mi czy masz może podniesioną kierę u siebie? ja mam możliwość żeby kumpel dorobił mi risery (coś co można kupić tutaj https://www.ebay.co.uk/itm/Honda-Blackb ... 2058684241). muszę namierzyć kogoś kto ma coś takiego żeby mi to zwymiarował, będę wdzięczny za info. a wariant z podniesieniem kiery by mnie najbardziej urządzał, ale wszyskto zależy od pozycji na moto

Re: Co po XX-sie ?

: 11 października 2018, 18:59
autor: arkadiusz
kolega zwiastun ma podniesioną kierę o 3cm (przewody też musiały być zmienione bo za krótkie były oryginały ),jechałem tym iksem parę kilometrów różnica ogromna ,np przy prędkości 30 ,40 nie leżysz na manetkach i jest PRAWIE JAK W TURYSTYKU ,wiadomo nie jest to pozycja jak w fjr ale dużo lepiej niż fabrycznie

Re: Co po XX-sie ?

: 11 października 2018, 19:00
autor: arkadiusz
:-D ja mam fabrykę ,na razie daje radę

Re: Co po XX-sie ?

: 11 października 2018, 23:20
autor: maciej77
Myślę że to rozwiąże problem... :lol:

Re: Co po XX-sie ?

: 12 października 2018, 08:31
autor: Arturo
maciej 77 - no to jest kurde rozwiązanie, że ja na to nie wpadłem wcześniej ;)

Re: Co po XX-sie ?

: 12 października 2018, 09:19
autor: emil
arkadiusz pisze:kardan mocno opóźnia start spod świateł


Możesz rozwinąć temat? Powiem Ci, że niejeden ścig ma problem z fujarą ze startem, a tam przecież pchają łańcuchy.
134Nm robi robotę, a są tacy co i do iksa mają porównanie i razem jeździli, więc jak dla mnie Twoje spostrzeżenie jest nietrafione.

Pozycja za sterem na fujarze - jak na rowerze, faktycznie się siedzi, szyba chroni przy pewnym wzroście całkowicie, ale ja mam dołożony deflektor Darkojaka 15cm chyba czy 12, nie pamiętam, przez co jeżdżę z otwartym kaskiem i do 160-180 można tak sobie jechać. Minusem jest brak kultury pracy silnika fortepianu :mrgreen: ale jak dla mnie w porównaniu do RC36II to żaden piec nie ma kultury. Trzeba uważać, bo dopiero od 2006 jest inna głowica, nie cyka i nie ciągnie oleju prowadnicami. Poza tym nie ma problemu z ładowaniem, komputer pokładowy jest bardziej rozbudowany, pozwala na zmiany parametrów, dawek paliwa, pokazuje też napięcie na instalacji. No i ma ABS, a przy tej masie to dobra rzecz. Od 2006 ma duala, moja 2004 niestety nie. Do normalnego latania sprzęt wygodny, przy wyższych prędkościach, zwłaszcza w dwójkę i z kuframi robi się żaglówka, ale z iksa też.

Kuzyn ma GTRa z USA, lata dwa lata po całej Europie i jest mega zadowolony, gabarytowo to większe od fujary i iksa, ale kanapa większa, może wygodniej. Upierdliwe czujniki ciśnienia w kołach potrafią nie działać i generować błędy.

Ja do Varadero się tylko przymierzyłem, ale jak dla mnie za wysokie, nogi całkiem wyprostowane, co w koleinach i na nierównościach może zaskoczyć. DL jest trochę niższy, ale jak wyżej wspomniano, będzie w obu brakować w łapie po przesiadce z iksa i hamuje zdecydowanie słabiej, do tego nurkuje - iks ma duala.

Re: Co po XX-sie ?

: 14 października 2018, 13:30
autor: Arturo
Panowie a co myślicie jeszcze o fz1 1000?

Re: Co po XX-sie ?

: 15 października 2018, 10:58
autor: arkadiusz
kolego EMIL chodziło mi o to ze fujara wolniej zmienia biegi i przekazuje napęd na koło niż xx i tym samym jak KTOS lubi szybki sprint to będzie gorzej,ale poza tym fjr to zajebisty sprzęt i pewnie dojdę do niego ale jeszcze nie teraz :-D

Re: Co po XX-sie ?

: 15 października 2018, 11:11
autor: arkadiusz
kolego ARTURO kilka mcy temu szukaliśmy fz1 dla córki ZWIASTUNA ,parę wycieczek było a to szrot a to zaniedbany ale do rzeczy;
fz1 fajny sprzęt poz.bardzo wygodna ,v-max ok 270,dobre hamulce i silnik pochodny z R1,zawias regulowany
ogólnie super sprzęcik zwinny, lekki ,mocny ,raczej bez wad fabrycznych ale uwaga na ładowanie (trzeba uważnie sprawdzić bo to jedyna częsta usterka tego moto ,u nas naprawa po znajomości kosztowała ok 2k.)
poza tym spalanie przy dynamicznej jeździe ok 8-9l(silnik ma wyższe obroty niż iksior)
pozdrawiam

Re: Co po XX-sie ?

: 15 października 2018, 11:53
autor: Arturo
arkadiusz dzięki za info, muszę się poważnie zastanowić, czy zmienić kierę w iksie czy zmienić iksa? ;)