Strona 2 z 2

Re: Kontrolka Fi błąd numer 25

: 10 października 2018, 07:16
autor: Bury22
A teraz kosmos ;) silnik wyjęty, wszystko rozłączone, sprawdzamy kompresja na zewnątrz i wszystko cylindry 11+ bar kurde zwariowalem, mechanicy też. Nadal nie mamy pojęcia skąd w takim razie problemy ...

Re: Kontrolka Fi błąd numer 25

: 10 października 2018, 17:52
autor: znachu
A poprzednio jak był mierzony na zimnym czy ciepłym ? , sprawdź luzy zaworowe

Re: Kontrolka Fi błąd numer 25

: 10 października 2018, 19:44
autor: MariuszZZR1400
trochę offtop... dowiadywałeś się co to za program?

Re: Kontrolka Fi błąd numer 25

: 10 października 2018, 20:50
autor: znachu
Nie ma takiego programu ! I nie będzie , bo ten system nie ma interfejsu/protokołu żeby się do niego podłączyć , jedyna interakcja człowiek - maszyna odbywa się przez kody błyskowe ! Tak było jest i będzie koniec i kropka

Re: Kontrolka Fi błąd numer 25

: 10 października 2018, 20:54
autor: znachu
Zastanawia mnie ta zmiana kompresji , szkoda jak mierzyli za pierwszym razem to nie zrobili próby olejowej , byśmy wiedzieli czy uciekało góra czy dołem , ja bym najpierw zajrzał do luzów zaworowych , u mnie brak luzu spowodował urwanie zaworu wydechowego , . Może za pierwszym razem lichy sprzęt pomiarowy był i głupoty wychodziły

Re: Kontrolka Fi błąd numer 25

: 10 października 2018, 21:06
autor: MariuszZZR1400
znachu pisze:Nie ma takiego programu ! I nie będzie , bo ten system nie ma interfejsu/protokołu żeby się do niego podłączyć , jedyna interakcja człowiek - maszyna odbywa się przez kody błyskowe ! Tak było jest i będzie koniec i kropka


tego nie musisz mi tłumaczyć, bo dobrze o tym wiem, dlatego pytałem jakim fejsem się łączyli, a wcześniej mówiłem, że z XX-em się nie połączą. XX-a nie mam w jednym palcu, gdyż tylko ok 60tyś nim zrobiłem, ale sam go serwisowałem. Więc jeśli Twoja uwaga miała na celu dogryzienia mi, to nie ten adres.
A swoją drogą niezły serwis, który wciska ciemnotę klientowi.

Re: Kontrolka Fi błąd numer 25

: 10 października 2018, 21:54
autor: NUROFEN
A może rozepnij wtyczkę , sprawdź styki , siknij kontakt spray ...u mnie pomoglo

Re: Kontrolka Fi błąd numer 25

: 10 października 2018, 22:04
autor: MariuszZZR1400
w manualu jest napisane, co i jak sprawdzić po wystąpieniu błędu. Gdy to nie pomoże wtedy szukamy dalej. Można zrobić tez reset.

Re: Kontrolka Fi błąd numer 25

: 11 października 2018, 17:56
autor: znachu
MariuszZZR1400 pisze:
znachu pisze:Nie ma takiego programu ! I nie będzie , bo ten system nie ma interfejsu/protokołu żeby się do niego podłączyć , jedyna interakcja człowiek - maszyna odbywa się przez kody błyskowe ! Tak było jest i będzie koniec i kropka


Więc jeśli Twoja uwaga miała na celu dogryzienia mi, to nie ten adres.
A swoją drogą niezły serwis, który wciska ciemnotę klientowi.



W żadnym wypadku nie maiło to tak zabrzmieć , jeśli tak zrozumiałeś to przepraszam , tylko mnie podobnie jak Ciebie zirytowało że ktoś wciska kit że ma "program" do xx-a dlatego wylałem żółć : )

Re: Kontrolka Fi błąd numer 25

: 11 października 2018, 18:10
autor: znachu
NUROFEN pisze:A może rozepnij wtyczkę , sprawdź styki , siknij kontakt spray ...u mnie pomoglo



Ale wracając do problemu kolegi to idźmy torpem jakości i oktanowości paliwa. Silnik wysokoobrotowy ma mocno wyprzedzony zapłon co sprzyja spalaniu detonacyjnemu ( miałem Toyote TS TTE Comressor 225 kucy wkręcała się do 8 200 obr i producent zalecał minm 98 , ja lalem shell 100+ lub bp 98 , jak raz zalałem z orlena 98 to po jakiś czasie zapaliła się kontrolka check-engine , po zalaniu shlella 100 + i skasowaniu błędu problem nie powrócił ). Kolega wspominał że po zalaniu droższej wachy sterownik nie palił kontroli. I tu bym szukał problemu , okazało się że kompresja na cylindrach jest ok , złożył bym moto i koniecznie wymienił świece. Po tym przeprowadził bym testy na paliwku 98 i tu polecam bp lub schell ale 100+. Może jakiś czynnik sprawia że dochodzi do spalania stukowego przy słabszym paliwie. Może temat lania 98 oktanów rozwiąże problem.

O i jeszcze jedno przeszedł bym na świece zwykłe nie irydowe , układ zapłonowy będzie miał lżej . Miałem taki przypadek że BMK-a ( samochód ) po zmianie na świece zalecane irydowe przestała latać. Po zamontowaniu zwykłych świec latała normalnie.

Re: Kontrolka Fi błąd numer 25

: 11 października 2018, 19:47
autor: MariuszZZR1400
Tak się zastanawiam, bo kolega zamilkł...czy sprawdzał kabelki, czy zrobił resecik, czy czujnik jest na 100% sprawny? W przeciwnym razie możemy rzucać pomysły i tylko tyle, ale trzeba sprawdzać od podstaw.