Temat oponowy

Awatar użytkownika
Marcin MG
Posty: 143
Rejestracja: 23 sierpnia 2015, 20:15
Lokalizacja: Gdańsk

Postautor: Marcin MG » 08 maja 2016, 18:39

Z tego co czytam to dochodzę do wniosku że może PR nie służą XX.
Osobiście mam bardzo dobre wrażenie po tych gumach od 2 po 4.
Używałem ich w trumph st 1050 i yamaha xjr,gdzie ta waży dokładnie tyle samo co XX.
W deszczu zawsze rewelacja i nigdy mi się nic nie uslizgnelo.

Zaznaczę dogryzaczom że do wolnych nie należę ;-)
My bikes ,my rules ,my life
Awatar użytkownika
MARO_M
Administrator
Posty: 1628
Rejestracja: 14 października 2012, 07:21
Lokalizacja: Wawa

Postautor: MARO_M » 08 maja 2016, 18:46

Ja ròwnież złego słowa nie dam powiedzieć na PR2.
Na PR3 i PR4 już tak.
Szybko się ząbkują
Awatar użytkownika
kamilbernacki
Posty: 672
Rejestracja: 06 września 2011, 18:37
Lokalizacja: Wrocław

Postautor: kamilbernacki » 08 maja 2016, 20:27

Miałem tylko pr4 więc o nich mogę się wypowiedzieć. Kupiłem tylko dlatego że miały super opinie. Niestety zawiodłem się
Awatar użytkownika
semper
Posty: 19
Rejestracja: 25 marca 2014, 10:25
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

oznaczenie opon

Postautor: semper » 11 maja 2016, 10:51

Mala dawka wiedzy na marginesie:
W - to oznaczenie indeksu predkosci
73 czy 75 - to oznaczenie indeks nosnosci

"W" oznacza opony, w których obciążenie powinno być zmniejszane o 5% co każde 10km/h w przedziale między 240 a 270km/h.

73 to 365 kg dopuszczalnego obciazenia (75 to 385kg)

TL - Informuje o bezdętkowej konstrukcji opony (Tubeless Tyre).


P.S. Nie przekraczaanie pewnych predkosci jazdy zaladowanym motocyklem ma techniczne uzasadnienie :)
We are who we choose to be...
mathias
Posty: 393
Rejestracja: 27 grudnia 2013, 21:00
Lokalizacja: okolice Lublina

Postautor: mathias » 20 maja 2016, 17:47

Konkretnie jakie opony będą lepsze do XX-a
Pirelki AngelL ST czy GT?
Ostatnio zmieniony 20 maja 2016, 17:47 przez mathias, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
arkadiusz
Posty: 51
Rejestracja: 09 września 2015, 15:07
Lokalizacja: szam. wielkopolskie

Postautor: arkadiusz » 20 maja 2016, 19:50

witam kolegę ,wybór zależy trochę od Twoich preferencji,jak jeździsz więcej turystycznie a mniej sportowo to GT ale jak lubisz trochę poza..ć to ST będą chyba lepsze .oponka bardzo chwalona przez wielu motocyklistów pozdrawiam
Awatar użytkownika
Piter B.
Posty: 1958
Rejestracja: 06 kwietnia 2012, 17:21
Lokalizacja: DSW

Postautor: Piter B. » 23 maja 2016, 08:20

jedyne co mogę napisać o Pirelli Angel GT to to, że wcale nie jest taka "turystyczna" tylko :-)

w sobotę dotarłem już nowe gumki w końcu i zamknięty nawet przód, więc jak dla mnie to lepszego wyboru nie mogłem chyba poczynić:
ponoć żywotność bardzo dobra (nie uśmiecha mi się zmieniać opon powiedzmy co drugi sezon) oraz sportowe aspiracje też jak najbardziej!

Nic innego mi nie 'cza'
Awatar użytkownika
thrillco
Posty: 884
Rejestracja: 04 października 2010, 08:32
Lokalizacja: Mikołów
Kontaktowanie:

Postautor: thrillco » 23 maja 2016, 17:57

po wielu problemach zakupowo-logistycznych wkońcu jest nowa guma na tyle.

miał być battlax bt023GT, póżniej zamówiłem AVON 3d X-m storm, niestety gość wysłał do mnie avon 3d extreme - czyli oponę czysto torowa na speed day. ale dziś dotarła ta zamówiona opona - tym razem bedzie to bridgestone battlax T30R GT. Wg opisu jest too guma turystyczna klasy premium. Zobaczy jak się sprawdzi ;) Tak bardzo chciałem Avony, no ale cóż, może następnym razem.
Obrazek
Awatar użytkownika
Marcin MG
Posty: 143
Rejestracja: 23 sierpnia 2015, 20:15
Lokalizacja: Gdańsk

Postautor: Marcin MG » 23 maja 2016, 20:14

thrillco pisze:Tak bardzo chciałem Avony, no ale cóż, może następnym razem.


Czyli za 6 tysięcy km ;-)
My bikes ,my rules ,my life
Awatar użytkownika
thrillco
Posty: 884
Rejestracja: 04 października 2010, 08:32
Lokalizacja: Mikołów
Kontaktowanie:

Postautor: thrillco » 23 maja 2016, 21:04

Marcin MG pisze:
thrillco pisze:Tak bardzo chciałem Avony, no ale cóż, może następnym razem.


Czyli za 6 tysięcy km ;-)


Oby nie ;) w czerwcu planuje wypad na prawie 3,6k km więc nie jestem chętny na ponowną wymianę w tym roku.

Żeby nie robi OT, kupiłem niestandartowy rozmiar - 190/55. Zobaczymy zaniedługo jak tym się lata na zakrętach.
Obrazek
mathias
Posty: 393
Rejestracja: 27 grudnia 2013, 21:00
Lokalizacja: okolice Lublina

Postautor: mathias » 04 czerwca 2016, 17:48

Mam pytanie jaka będzie różnica Angel ST do Michelin 2CT które mam obecnie w XX-e?
Ostatnio zmieniony 04 czerwca 2016, 17:50 przez mathias, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
thrillco
Posty: 884
Rejestracja: 04 października 2010, 08:32
Lokalizacja: Mikołów
Kontaktowanie:

Postautor: thrillco » 04 czerwca 2016, 19:12

mathias pisze:Mam pytanie jaka będzie różnica Angel ST do Michelin 2CT które mam obecnie w XX-e?



Ale jakie Michelin? 2ct to nazwa technologi dwuskładnikowej i występuje w kilku modelach Michelin : Pilot road 2-4, Power, Pure?
Obrazek
mathias
Posty: 393
Rejestracja: 27 grudnia 2013, 21:00
Lokalizacja: okolice Lublina

Postautor: mathias » 05 czerwca 2016, 07:17

Zapomniałem dopisać Michelin Pilot Road 3 2CT
Ostatnio zmieniony 05 czerwca 2016, 10:05 przez mathias, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Bigos
Posty: 65
Rejestracja: 19 listopada 2013, 14:24
Lokalizacja: olsztyn

Postautor: Bigos » 09 czerwca 2016, 21:13

Zjeździłem trochę opon w życiu od jakiegoś czasu preferowałem PR 2 i byłem bardzo zadowolony ale ostatnio zmieniałem gumy i założyłem dla odmiany Metzelery Z8 i jestem w szoku jak moto się prowadzi po winklach teraz żałuję że nie miałem ich w zeszłym roku w Chorwacji :-)
Awatar użytkownika
MARO_M
Administrator
Posty: 1628
Rejestracja: 14 października 2012, 07:21
Lokalizacja: Wawa

Postautor: MARO_M » 09 czerwca 2016, 21:19

Obecnie uzywa PR2 ale kusi.mnie aby po nich zalozyc wlasnie Z8

Wróć do „Koła/Ogumienie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość