Kontrolka Fi błąd numer 25

Skrzynia/Układ Paliwowy
Awatar użytkownika
Bury22
Posty: 22
Rejestracja: 07 sierpnia 2018, 18:48
Lokalizacja: Szczecin

Re: Kontrolka Fi błąd numer 25

Postautor: Bury22 » 10 października 2018, 07:16

A teraz kosmos ;) silnik wyjęty, wszystko rozłączone, sprawdzamy kompresja na zewnątrz i wszystko cylindry 11+ bar kurde zwariowalem, mechanicy też. Nadal nie mamy pojęcia skąd w takim razie problemy ...
Awatar użytkownika
znachu
Posty: 102
Rejestracja: 22 lipca 2017, 17:35

Re: Kontrolka Fi błąd numer 25

Postautor: znachu » 10 października 2018, 17:52

A poprzednio jak był mierzony na zimnym czy ciepłym ? , sprawdź luzy zaworowe
Awatar użytkownika
MariuszZZR1400
Posty: 341
Rejestracja: 21 marca 2015, 22:21
Lokalizacja: ZSD

Re: Kontrolka Fi błąd numer 25

Postautor: MariuszZZR1400 » 10 października 2018, 19:44

trochę offtop... dowiadywałeś się co to za program?
Awatar użytkownika
znachu
Posty: 102
Rejestracja: 22 lipca 2017, 17:35

Re: Kontrolka Fi błąd numer 25

Postautor: znachu » 10 października 2018, 20:50

Nie ma takiego programu ! I nie będzie , bo ten system nie ma interfejsu/protokołu żeby się do niego podłączyć , jedyna interakcja człowiek - maszyna odbywa się przez kody błyskowe ! Tak było jest i będzie koniec i kropka
Awatar użytkownika
znachu
Posty: 102
Rejestracja: 22 lipca 2017, 17:35

Re: Kontrolka Fi błąd numer 25

Postautor: znachu » 10 października 2018, 20:54

Zastanawia mnie ta zmiana kompresji , szkoda jak mierzyli za pierwszym razem to nie zrobili próby olejowej , byśmy wiedzieli czy uciekało góra czy dołem , ja bym najpierw zajrzał do luzów zaworowych , u mnie brak luzu spowodował urwanie zaworu wydechowego , . Może za pierwszym razem lichy sprzęt pomiarowy był i głupoty wychodziły
Awatar użytkownika
MariuszZZR1400
Posty: 341
Rejestracja: 21 marca 2015, 22:21
Lokalizacja: ZSD

Re: Kontrolka Fi błąd numer 25

Postautor: MariuszZZR1400 » 10 października 2018, 21:06

znachu pisze:Nie ma takiego programu ! I nie będzie , bo ten system nie ma interfejsu/protokołu żeby się do niego podłączyć , jedyna interakcja człowiek - maszyna odbywa się przez kody błyskowe ! Tak było jest i będzie koniec i kropka


tego nie musisz mi tłumaczyć, bo dobrze o tym wiem, dlatego pytałem jakim fejsem się łączyli, a wcześniej mówiłem, że z XX-em się nie połączą. XX-a nie mam w jednym palcu, gdyż tylko ok 60tyś nim zrobiłem, ale sam go serwisowałem. Więc jeśli Twoja uwaga miała na celu dogryzienia mi, to nie ten adres.
A swoją drogą niezły serwis, który wciska ciemnotę klientowi.
Awatar użytkownika
NUROFEN
Posty: 53
Rejestracja: 12 grudnia 2017, 09:40
Lokalizacja: Strzelce Opolskie

Re: Kontrolka Fi błąd numer 25

Postautor: NUROFEN » 10 października 2018, 21:54

A może rozepnij wtyczkę , sprawdź styki , siknij kontakt spray ...u mnie pomoglo
Awatar użytkownika
MariuszZZR1400
Posty: 341
Rejestracja: 21 marca 2015, 22:21
Lokalizacja: ZSD

Re: Kontrolka Fi błąd numer 25

Postautor: MariuszZZR1400 » 10 października 2018, 22:04

w manualu jest napisane, co i jak sprawdzić po wystąpieniu błędu. Gdy to nie pomoże wtedy szukamy dalej. Można zrobić tez reset.
Awatar użytkownika
znachu
Posty: 102
Rejestracja: 22 lipca 2017, 17:35

Re: Kontrolka Fi błąd numer 25

Postautor: znachu » 11 października 2018, 17:56

MariuszZZR1400 pisze:
znachu pisze:Nie ma takiego programu ! I nie będzie , bo ten system nie ma interfejsu/protokołu żeby się do niego podłączyć , jedyna interakcja człowiek - maszyna odbywa się przez kody błyskowe ! Tak było jest i będzie koniec i kropka


Więc jeśli Twoja uwaga miała na celu dogryzienia mi, to nie ten adres.
A swoją drogą niezły serwis, który wciska ciemnotę klientowi.



W żadnym wypadku nie maiło to tak zabrzmieć , jeśli tak zrozumiałeś to przepraszam , tylko mnie podobnie jak Ciebie zirytowało że ktoś wciska kit że ma "program" do xx-a dlatego wylałem żółć : )
Awatar użytkownika
znachu
Posty: 102
Rejestracja: 22 lipca 2017, 17:35

Re: Kontrolka Fi błąd numer 25

Postautor: znachu » 11 października 2018, 18:10

NUROFEN pisze:A może rozepnij wtyczkę , sprawdź styki , siknij kontakt spray ...u mnie pomoglo



Ale wracając do problemu kolegi to idźmy torpem jakości i oktanowości paliwa. Silnik wysokoobrotowy ma mocno wyprzedzony zapłon co sprzyja spalaniu detonacyjnemu ( miałem Toyote TS TTE Comressor 225 kucy wkręcała się do 8 200 obr i producent zalecał minm 98 , ja lalem shell 100+ lub bp 98 , jak raz zalałem z orlena 98 to po jakiś czasie zapaliła się kontrolka check-engine , po zalaniu shlella 100 + i skasowaniu błędu problem nie powrócił ). Kolega wspominał że po zalaniu droższej wachy sterownik nie palił kontroli. I tu bym szukał problemu , okazało się że kompresja na cylindrach jest ok , złożył bym moto i koniecznie wymienił świece. Po tym przeprowadził bym testy na paliwku 98 i tu polecam bp lub schell ale 100+. Może jakiś czynnik sprawia że dochodzi do spalania stukowego przy słabszym paliwie. Może temat lania 98 oktanów rozwiąże problem.

O i jeszcze jedno przeszedł bym na świece zwykłe nie irydowe , układ zapłonowy będzie miał lżej . Miałem taki przypadek że BMK-a ( samochód ) po zmianie na świece zalecane irydowe przestała latać. Po zamontowaniu zwykłych świec latała normalnie.
Awatar użytkownika
MariuszZZR1400
Posty: 341
Rejestracja: 21 marca 2015, 22:21
Lokalizacja: ZSD

Re: Kontrolka Fi błąd numer 25

Postautor: MariuszZZR1400 » 11 października 2018, 19:47

Tak się zastanawiam, bo kolega zamilkł...czy sprawdzał kabelki, czy zrobił resecik, czy czujnik jest na 100% sprawny? W przeciwnym razie możemy rzucać pomysły i tylko tyle, ale trzeba sprawdzać od podstaw.

Wróć do „Silnik”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości