W jaki sposób dławią XX-a

Skrzynia/Układ Paliwowy
Awatar użytkownika
MariuszZZR1400
Posty: 346
Rejestracja: 21 marca 2015, 22:21
Lokalizacja: ZSD

Postautor: MariuszZZR1400 » 01 września 2015, 19:31

kondraxk, chcesz więcej to zmien moto :mrgreen:
KOWAL ziom, jemu to chyba XX na tej hamowni zdechł bo nic nie pisze w temacie :mrgreen:
Awatar użytkownika
kondraxk
Posty: 449
Rejestracja: 06 sierpnia 2015, 20:48
Lokalizacja: Letterkenny

Postautor: kondraxk » 02 września 2015, 10:24

Mariusz, czyzbys znowu sugerowal Hajke? ;-)

Szybszy byc nie musi, nawet jak ciagnie faktycznie 250, wiecej mi absolutnie nie trzeba, +/- 95% czasu I tak nie bede przekraczal 220. Ale jesli by sie okazalo, ze przez wykrecenie zwezek lub jakis podobny drobny nie za drogi zabieg moto zbieraloby sie lepiej, nie mialbym nic naprzeciw.

Robil ktos test na hamowni? Ile km ma na kole niekastrowany XX?
Motocykliści, zdejmijcie nogę z gazu !
Awatar użytkownika
Niebieski
Posty: 692
Rejestracja: 29 stycznia 2012, 22:07
Lokalizacja: pomorskie

Postautor: Niebieski » 13 września 2015, 06:44

Ja jechałem najwięcej licznikowe 260 na razie. Jak jadę na autostradzie, to nigdy sam, a koło domu nie mam zbytnio gdzie, ale jest jeszcze zapas na monecie i chęci silnika na więcej. Przy stałej 160, względem GPSu przekłamuje o 12, czyli jadę wg satelit 148.
Awatar użytkownika
MariuszZZR1400
Posty: 346
Rejestracja: 21 marca 2015, 22:21
Lokalizacja: ZSD

Postautor: MariuszZZR1400 » 13 września 2015, 09:30

Nic nie sugeruję :mrgreen: a co do mocy to były na forum wklejki z wydrukami
Awatar użytkownika
Krecha
Posty: 241
Rejestracja: 31 maja 2012, 21:57
Lokalizacja: ze wsi

Postautor: Krecha » 15 września 2015, 08:30

Po ostatniej jeździe z podpiętą nawigacją, te 10% to całkiem realne przekłamanie, przy prędkościach licznikowych 160, 170 wychodziło ok 16-18 mniej na navi. Przy niższych prędkościach różnica też coś ok 10%, miałem wtedy założoną gumę o niższym profilu niż zalecany nie wiem czy to ma jakieś znaczenie bo po wymianie na zalecaną tak na oko różnicy nie widać.
Awatar użytkownika
kondraxk
Posty: 449
Rejestracja: 06 sierpnia 2015, 20:48
Lokalizacja: Letterkenny

Postautor: kondraxk » 15 września 2015, 09:47

Czyli nie kastrowany XX na wtrysku ze 152km, licznikowe 299 powinien zrobic, mniej wiecej byloby to 270 kmh w rzeczywistosci. Poprobuje jeszcze, a nuz zle manetke odkrecalem ostatnim razem... :->
Motocykliści, zdejmijcie nogę z gazu !
Awatar użytkownika
maciej77
Posty: 510
Rejestracja: 07 września 2014, 16:10
Lokalizacja: Gniezno

Postautor: maciej77 » 19 grudnia 2015, 13:49

Długie zimowe wieczory to zgłębiłem temat ;-)
Mam wersje gaźnik 97 kraj przeznaczenia niemcy... wiadomo 98KM
po miesiącu od zakupu wg papierów które posiadam został odblokowany :mrgreen:
wg. opisu został założony BLACK BOX :shock: a wiec postanowiłem to ustrojstwo namierzyć
jest to mała kostka wlutowana w instalacje przed komputerem
wygląda to tak
Obrazek

ustrojstwo to montuje(ma w ofercie) firma http://www.alphatechnik.de/ która oferuje zestawy do blokowania motocykli na rynek niemiecki

napisałem meila do ww. firmy okazuje się że to "pudełko" konwertuje moc z 72kW na 118kW

jeszcze wkleję nr mojego kompa może ktoś coś rozkmini po numerach

Obrazek
Ostatnio zmieniony 19 grudnia 2015, 13:52 przez maciej77, łącznie zmieniany 1 raz.
cafeRR
Posty: 34
Rejestracja: 26 marca 2017, 01:56
Lokalizacja: PL

Re: W jaki sposób dławią XX-a

Postautor: cafeRR » 29 maja 2017, 10:36

dobra, przeczytalem caly temat - widze, ze niektorzy uzywaja pojecia "zdlawiony" wobec 152KM na wtrysku - a to moc nominalna fabryczna full... ale coz..

ale zainteresowal mnie temat naklejek na ramie - jak wygladaja takie naklejki gdzie sa naklejone? moze ktos ma zdjecie? bo nie czaje o co chodzi?

poza tym moze takie pytanie do wiekszych specow - w jakich krajach do jakich mocy dlawiono - czy to regula, ze np. Francja UK i niemcy to 98KM? drugie pytanie czy jak UK to tez Irlandia? :) czy wystepowaly dlawienia np. gaznikow do 150KM (tak wynika z moich papierow 97 rok 112KW Irlandia)

W sezonie hamownia 100% bedzie bo jak narazie zawsze mnie pozytywnie zaskakiwala :)

LwG!
Jakie postępy poczyniłeś na dziś?
W sztuce latania - najtrudniejszej ze sztuk.
Awatar użytkownika
atom1
Posty: 8
Rejestracja: 02 stycznia 2019, 23:58
Lokalizacja: podlasie

Re: W jaki sposób dławią XX-a

Postautor: atom1 » 03 stycznia 2019, 00:31

przeczytałem caly temat i w sumie niewiele wiem ->jak zmniejszają moc dla gaznika a jak dla wtrysku, po skompensowaniu wiedzy wychodzi mi że:

wtryski - tylko ecu

gaznik, inne wzniosy krzywek na wałkach, kryzy w gaźnikach, inne dysze

obwarowania
de itp - 72kw
szwajcaria 47 KW

i taki moto mam na 47kw przynajmniej tak jest w dowodzie, jest gaznik i obrotomierz z czerwonym polem od 5 kola, sprzedajacy zapewnia ze moto jest rozblokowany, ale nie mialem jak sprawdzic przez zimową aure, a poki nei ma sezonu moglbym z tym powalczyc i wyeliminowac problem przed jazda i niemilym zaskoczeniem braku mocy :D
Awatar użytkownika
maciej77
Posty: 510
Rejestracja: 07 września 2014, 16:10
Lokalizacja: Gniezno

Re: W jaki sposób dławią XX-a

Postautor: maciej77 » 03 stycznia 2019, 22:07

Gaźnik-kryzy + komp
Nic innego u siebie nie zauważyłem.
Może dlatego że miałem 98KM z DE a nie Szwajcara 64KM...
Awatar użytkownika
lysout
Posty: 621
Rejestracja: 01 lutego 2015, 11:01
Lokalizacja: Question Wlkp.

Re: W jaki sposób dławią XX-a

Postautor: lysout » 10 stycznia 2019, 19:02

Szwajcar 64 KM?
Ja mam Szwajcara 7,5x55 ;)
M10, K750, M72, XJ 600, Dual, Thunderace, CB 1000, XJR 1300, CBR 1100 XX, CBR XX Turbo GT 28 RS, H-D Fat Boy TC 88, BMW R1100R

Wróć do „Silnik”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość